Trzyogoniasty Isonade
Przypomina żółwia, lecz prawdopodobnie autor opierał się na wyglądzie Kappy lub Genbu. Do jego złapania wyznaczono Tobi'ego (z pomocą Deidary). W przeciwieństwie do innych demonów, Sanbi nie posiadał nosiciela, który mógłby nim kierować, co z braku inteligencji dorównującej ludzkiej, robiło go słabszym. Isonade to demon o wyglądzie potwora morskiego (żółwia), z ostrym rogiem na czole, o trzech ogonach i płetwach. Żyje w głebinach wód Kraju Fal, jest zmorą piratów. Co jakiś czas Isonade wynurza się z wody, by zaczerpnąć świeżego powietrza. W tym czasie na morzu nastaje sztorm, wszystkie statki w pobliżu demona zostają przez niego wchłonięte. Isonade ma podwładną rybę o imieniu "Samehada". Przyłącza się ona do żołądka Isonade i pochłania z niego pokarm by wytworzyć ogromne zapasy chakry, które wysyła z powrotem do ciała demona. Tym sposobem, pokłady chakry Isonade mogą powiększyć się nawet pięciokrotnie. Podczas walki, Isonade może otrzymywać praktycznie nieskończoną ilość chakry od Samehady. Pomiędzy demonem a członkiem Akatsuki - Hoshigaki Kisame, można dostrzec wiele podobieństw, może przypadkowych - (miecz Kisame nazywa się Samehada; ranga Hoshigakiego w organizacji to "Nanju" - jak nazwa kręgu wysp z których pochodzi Isonade, podobnie jak demon, Kisame także posiada ogromne pokłady chakry.).

vl 0:
Twoja chakra jest 3 razy wieksza
lvl 1:
Wokół twojego ciała pojawia się ledwo widoczna błekina aureola z chakry i wyrasta z niej pierwszy ogon.Chakra zwieksza sie 2 razy i mozesz uzywac wodnych jutsu za polowe chakry.
lvl 2:
Aureola z chakry wokół twojego ciała staje się już wyraźnie widoczna, wyrasta z niej drugi ogon. Chakra 4 razy wieksza, uzywasz wodnych jutsu bez uzycia chakry.
lvl3:
zamieniasz się w Isonade. Chakra jest 5 razy wieksza. Masz pelna kontrolę nad wodą, wodne ataki przeciwnika cię wzmacnajią, możesz tworzyć ogromne ilości wody z własnego ciała.
Aby miec poziom 1:
genin,10walk
poziom 2:
chuunin,15 wygranych walk
poziom 3:
jounin,20wygranych walk
Posiada:Kyubi Naruto
Dobry Ninja
Uczniowie: Nej, kakashi_95
HP: 200.000
STR : 999
INT: 999
AGI: 999
Styl walki:
Nindo:
Strój:Kieszonka na Kunai( założona), Wyrzutnia na shurikeny (założona), Wyrzutnia gazu(50 zasobników) (założona), Rękawice(założone), Kabura na shurikeny(założona), Kamizelka Ninja(założona), Plecak Shinobi(założony)
CH:120.000
Złoto:Bardzo Dużo
Umiejętności:Wszystkie
Jutsu:Wszystkie
Suna no Tale(automatyczna obrona piaskowa)(50)
Haringan Soufuusha Sannotachi(shuikeny z linka)(500)
Kaze no Yaiba(wiatr z palca)(0)
Karyuu Endan [Katon](ogromny podmuch ognia)(2000)
Shunshim no jutsu(teleport)(50)
Susanoo (Bogini Powietrza, Iluzji, Wymiarów)(atak koncowy)(5000)
Bunshin Daibakuha(wybuch klonow)(500)
Tsukuyomi (Bogini Księżyca)(kontrola nad umyslem)(3000)
Suna no Yoroi(piaskowa ochrona)(250)
Fuuton Daitoppa (podmuch powietrza)(250)
Kokuangyo no Jutsu(Wielka ciemność)(3000)
Suiton:Suigadan(Miażdżące wodne koło)(1000)
Chidori Nagashi(3000)
Raitoshi no Jutsu(Wielka szybkość)(1000)
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu(masowa replikacja cienia)(100=5000chakry)
Bakuretsu Koinu(wybuch)(2500)
Chakra Kyuuin Jutsu(odbieranie chakry)(750)
Yomi Numa(bagno)(10000)
Utsusemi no Jutsu(fale dzwiekowe)(500)
Ryuusa Bakuryu(pustynna lawina)(1200)
Kirigakure no Jutsu(Ukrycie we Mgle)(100)
Rasengan(atak)(1000)
Chidori(mega atak)(1000)
Katon Housenka no jutsu(Wiele kul ognia)(40)
Kawarimi no jutsu(Zamiana)(50)
Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu(Uwięzienie w ziemi)(80)
Kage Bushin no Jutsu(cienisty klon)(200)
Suiton, Suiryuudan no Jutsu(Wodny Smok)(300)
Katoki no Jutsu(Ognisty Miecz) (100)
Raigoki no Yoroi(świetlisty pancerz) (40)
Sabaku Kyuu(uwięzęźenie w Piasku)(100)
Okuryuu Boufuusetsu(Czarny Lodowy Smok)(1000)
Katon Karyuu Endan(Potężna kula ognia)(60)
Mokudon hijutsu jukaikoudan(sztuczny las)(3000)
Oboro Bunshin no Jutsu(odporne klony)(500za jedn
Fushi Tensei (przejęcia KG przeciwnika zurzywa całą chakre na dzień)
Bronie:500kunai, 500 Shuriken, 500 Senbon, 200 Shuriken (Demoniczny wiatr), 500 Kulek Ninja, Flet błyskawicy, Wachlarz, Miecz burzy, Metalowe Link (50 szpulek), Katana, Paraliżujący flet, Młot Ziemi, Duży Kij, 150 Wybuchających granatów dymnych, Trzy pigułki, Flet GenJutsu, 50 Zwojow przywołania, 200 notek wybuchowych, 100 ciężkich łańcuchów, Rękawica Dźwięku ( na dwie ręce)
Artefakty:Miecz Kage, Miecz Hayate, Zwój zakazanych technik
Misje:
D:Wszystkie
C:Wszystkie
B:Wszystkie
A:Wszystkie
S:Wszystkie
Walki:
Wygrane:0
Zremisowane:0
Przegrane:0
Zwieże
Smok
wiek: dorpsły
jutsu: wszystkie
umiejętności: wszystkie
bronie: umie latać, zieje ogniem, ostre kły ostre pazury